Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Εν Αρχή Ην ο Μπλόγκος

 

 

Εντάξει λοιπόν Κόσμε, ΝΙΚΗΣΕΣ.


Έγινα από κείνους τους θλιβερούς τυπίσκους που γράφουνε στο ίντερνετ τις ιστορίες της ζωής τους απλά και μόνο για να μας αποδείξουνε πόσο γαμάτα αισθάνονται με τη μίζερη ζωή τους. ΝΑΙ. Λύγισα.


Θα μπορούσα να κατηγορήσω τις κακές συνθήκες, την εξεταστική, την κλεισούρα στο σπίτι, το κάψιμο στο youtube που έχει κάτι τόσο οικείο από τις εποχές που μπορούσες να λιώσεις τηλεόραση χωρίς να αηδιάζεις με τον εαυτό σου. Δεν ξέρω και δε σας απασχολεί. Οπότες θα προχωρήσω στο ψητό ( το προσέξατε το "ς" στο "Oπότες" έτσι? ΝΑΙ, είμαι απ' Αυτούς,  τους "χαριτωμένους", να στε προετοιμασμένοι).
Στο ψητό:
  1. ΔΕΝ ΞΕΡΩ από μπλογκς. Με ελάχιστες εξαιρέσεις που αναφέρονται παρακάτω, έχω διαβάσει κυρίως μικρομπλογκς γνωστών και φίλων.
  2. ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΚΑΠΟΙΟΝ. Τους αντιγράφω ΟΛΟΥΣ. Το χιούμορ είναι κάτι δυναμικό και στηρίζεται στην αλληλεπίδραση. Κλέβω από παντού, κάντε το ίδιο.
  3. Τα πιο γνωστά από τα μπλογκς που ξέρω και μου αρέσουν είναι το Cavestudioz και το Fae ena malaka. Οπότε μην εκπλαγείτε αν μοιάζει σε διάφορα σημεία το χιούμορ μας. Αλλιώς ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ. Εντάξει ίσως έχω αντιγράψει λίγο την τακτική με τις "ξέμπαρκες και υπερβολικές αναφορές". Νομίζω δηλαδή.  Αλλά ακόμα κι αυτά τα μπλογκ δεν τα χω διαβάσει ολόκληρα, από κόμπλεξ που με  αντιγράφουν.
  4. ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΟΠΩΣ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΔΕ ΜΙΛΑΩ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ. Οπότε:
  5. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ( εξωφρενικά) ΕΞΥΠΝΟΣ.
  6. ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΡΙΕΜΑΙ, υπάρχει αυτό το μπλογκ. Δοξάζετε και υμνείτε αυτή τη Βαρεμάρα μέσα σας και στους άλλους.
  7. ΕΙΜΑΙ Ο MrSatrapis. Στους χώρους αυτού του μπλογκ είμαι αυστηρά και μόνο ο MrSatrapis. ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ.


 ΑΜΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου